Filmharmonic

In maart 2024 komt de Stadsharmonie Wervik alweer met een uniek spektakel op de proppen: in Filmharmonic spelen de muzikanten van de Stadsharmonie Wervik, samen met de muzikanten van Harmonie Moed en Vlijt uit Kuurne, wereldbekende filmmuziek. De Wervikse Anna Nuytten zorgt voor de zang. Het unieke van dit concert is dat ook de bijhorende beelden van de respectievelijke films worden getoond, op het ritme van de muziek. Het wordt dus ongetwijfeld een adembenemende ervaring!

Filmharmonic_AFFICHE_v31012024A.jpg

Anna Nuytten zong al eerder samen met de Stadsharmonie Wervik: tijdens het Kerstconcert van 2022 leidde ze het koor Asem en zong ze ook solo een aantal nummers. De Wervikse zangeres werd opgeleid aan het Conservatorium van Gent en zingt in verscheidene professionele ensembles, waarmee ze intussen ook internationaal hoge toppen scoort.

Anna Nuytten.jpg
Anna Nuytten