KERSTCONCERT - MAGISCH VERRASSEND

Donderdag 26 december 2019 om 18u

Zaal Oosthove, Speiestraat 32, Wervik

door de Jeugdharmonie onder leiding van Benjamin Verstraete

Het concert van de jeugd in de Kerst- en Nieuwjaarsperiode is al langer een vaste waarde op de Wervikse culturele agenda. Vorig jaar bezorgde de jeugd ons met het 'Under Construction'- concert een onvergetelijke avond.

Dit jaar maakten we er nog iets specialers van. 'Magische Kerst' mag je best wel letterlijk nemen, want voor het concert dit jaar had de jeugdharmonie niemand minder dan illusionist Nicholas uitgenodigd.
Nicholas Arnst is dag en nacht met goochelen bezig en schoof hier onlangs zijn studies psychologie voor aan de kant. Wat is het doel van Nicholas? Simpel! Mensen verbazen, verwonderen en een reactie uitlokken.  Goochelen live in het theater wordt zeer interessant.  Een goocheltruc kan je nooit op je eentje doen, er is dynamiek nodig met het publiek... Je weet nooit hoe mensen gaan reageren op de act. Het is onmogelijk om omstandigheden te controleren, spannend!

Een concert én een optreden van Nicholas, als dat geen magische avond was...

Nicholas Arnst

DeWaterkant.jpg
KW.jpg