omslagfoto.jpg

Zaterdag 24 oktober 2020 om 20u

via Livestream in uw woonkamer en op groot scherm in café 't Kapittel

door Stadsharmonie Wervik VZW onder leiding van Wouter Vercruysse

De cultuursector heeft het in deze tijden hard te verduren. Ook onze vereniging maakt moeilijke tijden door. Een voorjaar en zomer zonder optredens… Gelukkig kunnen wij sinds kort terug repeteren, mits de nodige voorzorgsmaatregelen. We zijn super blij terug SAMEN te kunnen musiceren. En we willen jullie allen daarvan ook laten genieten!

Op 24 oktober 2020 om 20 uur geven we een 100% coronaproof concert OL TOPE. Alle afdelingen van onze vereniging komen aan bod : de drumband olv Christian Six, de jeugdharmonie olv Benjamin Verstraete, de harmonie olv Wouter Vercruysse en onze bigband olv Lieven Maertens. Het geheel wordt aan elkaar gepraat door Jeroen Vercruysse.

Dit concert is te volgen via de livestream op onze facebook pagina “Stadsharmonie Wervik” én op groot scherm in café ’t Kapittel Ooievaarstraat 33 Wervik.
Nathan Gheysen zorgt ervoor dat alles technisch in goede banen wordt geleid.